Брандирането на фирмени автомобили е популярна външна реклама сред компаниите. Рекламните надписи и графики от фолио преобразяват вида на така еднаквите, обикновено в бял цвят служебни автомобили. Те са начин всеки бранд да се превърне в разпознаваем за потребителите.
Служебните автомобили пътуват най-често по предварително уговорени маршрути тип седалище на компанията – клиент. Дори на път, вероятността да привлечете нови или да напомните за Вас на настоящите клиенти само с присъствието на представители на компанията и брандиран автомобил е много голяма. Освен това рекламните графики правят впечатление дори ако колата ви е на паркинг.
Това означава, че в движение или не, вашият бизнес непрекъснато прави впечатление и се забелязва от потенциалните ви клиенти.
Облепянето на автомобили с рекламни графики от самозалепващо фолио за вашия бизнес дава най-доброто съотношение между инвестиция и възвръщаемост. Доказана от времето, тази рекламна практика е освен популярна и много печеливша. Визуалната комуникация е неизменна част от маркетинговия свят, а с такъв тип инвестиция, вашият бизнес може да се рекламира чрез този вид реклама на практика безплатно. Имате първоначална инвестиция, свързана с избора на материали, вид брандиране и инсталация. След това разполагате с вече брандиран автопарк, който „говори“ за вашия бизнес дори извън работно време. Така пестите пари за реклама и си възвръщате вложените средства многократно във времето.
Много често клиентите ни питат „колко струва брандирането на колата ми?“. Това зависи от няколко ключови фактора. Основният, от които е – каква част от колата трябва да бъде облепена с фолио. Не по-малко важно е какъв е автомобилът – дали е лека кола с прозорци, „баничарка“ или бус. В повечето случаи дори и моделът има значение.
При брандирането на автомобили, от Медия Дизайн използваме няколко вида самозалепващо фолио. При облепване върху прави и равни детайли използваме висок клас полимерно фолио на 3M – 3M Scotchcal 50 за рязаните надписи (цветно фолио, от което се изрязват букви и лога) или 3M IJ40 със съответния ламинат за печатаните стикери. Ползването на ламинат върху стикерите с пълноцветен печат е правило.
При облепване на самозалепващо фолио върху неравни 3D повърхности, задължително използваме така нареченото Cast (каст) фолио – 3M 180mC също със съответния ламинат. То се разтяга и няма физическа памет, т.е. не се връща в първоначалната си форма и е доказано едно от най-добрите на пазара.
В зависимост от размерите и вида на рекламното послание има няколко характерни вида брандиране на автомобили. Лесно може да изберете подходящия тип реклама, спрямо вашите цели, мотиви и бюджет. За да можем да ви дадем желаната оферта свържете се с нас от формата по-долу.
Служебните автомобили пътуват най-често по предварително уговорени маршрути тип седалище на компанията – клиент. Дори на път, вероятността да привлечете нови или да напомните за Вас на настоящите клиенти само с присъствието на представители на компанията и брандиран автомобил е много голяма. Освен това рекламните графики правят впечатление дори ако колата ви е на паркинг.
Това означава, че в движение или не, вашият бизнес непрекъснато прави впечатление и се забелязва от потенциалните ви клиенти.
Облепянето на автомобили с рекламни графики от самозалепващо фолио за вашия бизнес дава най-доброто съотношение между инвестиция и възвръщаемост. Доказана от времето, тази рекламна практика е освен популярна и много печеливша. Визуалната комуникация е неизменна част от маркетинговия свят, а с такъв тип инвестиция, вашият бизнес може да се рекламира чрез този вид реклама на практика безплатно. Имате първоначална инвестиция, свързана с избора на материали, вид брандиране и инсталация. След това разполагате с вече брандиран автопарк, който „говори“ за вашия бизнес дори извън работно време. Така пестите пари за реклама и си възвръщате вложените средства многократно във времето.
Много често клиентите ни питат „колко струва брандирането на колата ми?“. Това зависи от няколко ключови фактора. Основният, от които е – каква част от колата трябва да бъде облепена с фолио. Не по-малко важно е какъв е автомобилът – дали е лека кола с прозорци, „баничарка“ или бус. В повечето случаи дори и моделът има значение.
При брандирането на автомобили, от Медия Дизайн използваме няколко вида самозалепващо фолио. При облепване върху прави и равни детайли използваме висок клас полимерно фолио на 3M – 3M Scotchcal 50 за рязаните надписи (цветно фолио, от което се изрязват букви и лога) или 3M IJ40 със съответния ламинат за печатаните стикери. Ползването на ламинат върху стикерите с пълноцветен печат е правило.
При облепване на самозалепващо фолио върху неравни 3D повърхности, задължително използваме така нареченото Cast (каст) фолио – 3M 180mC също със съответния ламинат. То се разтяга и няма физическа памет, т.е. не се връща в първоначалната си форма и е доказано едно от най-добрите на пазара.
В зависимост от размерите и вида на рекламното послание има няколко характерни вида брандиране на автомобили. Лесно може да изберете подходящия тип реклама, спрямо вашите цели, мотиви и бюджет. За да можем да ви дадем желаната оферта свържете се с нас от формата по-долу.