Билбордът възниква в средата на XIX век. Днес билбордът е най-добре познатият формат във външната реклама.
С нарастване на автомобилния поток, билбордовете бързо набират популярност сред рекламодателите, и вече над 150 години са част от градската среда и пътната мрежа в целия свят. От този момент и до ден днешен билбордовете са най-добре познатият формат във външната реклама. Отново в крак с развитието на технологиите обаче те продължават да търпят промени, а индустрията продължава да търси най-добрите възможни начини да предаде посланието на своите клиенти.
Билбордовете са различни по своите размери, типове конструкции, рекламни носители и предназначение.
За да отличат кампанията си, рекламодателите понякога:
- залагат на „разчупване“ на стандартните рекламни формати - с 2D или 3D елементи;
- брандират целите билбордове; в самата визия се залага на провокация, светлоотразително фолио, оптическа илюзия;
Всички нестандартни похвати в кампанията са възможни, разбира се, в зависимост от комуникационната стратегия, местните нормативни регулации и бюджета на рекламодателя.
С нарастване на автомобилния поток, билбордовете бързо набират популярност сред рекламодателите, и вече над 150 години са част от градската среда и пътната мрежа в целия свят. От този момент и до ден днешен билбордовете са най-добре познатият формат във външната реклама. Отново в крак с развитието на технологиите обаче те продължават да търпят промени, а индустрията продължава да търси най-добрите възможни начини да предаде посланието на своите клиенти.
Билбордовете са различни по своите размери, типове конструкции, рекламни носители и предназначение.
За да отличат кампанията си, рекламодателите понякога:
- залагат на „разчупване“ на стандартните рекламни формати - с 2D или 3D елементи;
- брандират целите билбордове; в самата визия се залага на провокация, светлоотразително фолио, оптическа илюзия;
Всички нестандартни похвати в кампанията са възможни, разбира се, в зависимост от комуникационната стратегия, местните нормативни регулации и бюджета на рекламодателя.